søndag den 1. december 2013

1. december, 1. søndag i advent og 1. dag i blog hver dag i december

Det var mange første - men hyggeligt. 

Jeg er med i to adventskalendere. 1 sammen med Randi, Nadja, Rysse og vores mor og en med 4 andre fra Scrapsisters, her giver vi hinanden Project Life ting. Her er alle mine gaver - den opmærksomme læser vil se at der mangler én. Den får jeg i eftermiddag til adventshygge hos vores forældre.

I de to gaver jeg har åbnet i dag var der lækre Project Life ting.

Det var 1. indlæg af 24 - det går jo let det her.

Rigtig god 1. søndag i advent til alle. Her venter 2 arbejdsdage og så resten af ugen til julehygge i Hamborg - det er lige til at klare 

14 kommentarer:

  1. Super hyggeligt med sådanne pakker i december, Sjovt som vi aldrig bli´r for "gamle" til at åbne pakker ik`? ha ha ha God søndag til dig også.

    SvarSlet
  2. Hyggeligt med adventskalender ; ) og dejlige ting du har fået.
    Rigtig god 1.dec og 1.advent

    SvarSlet
  3. Det var da en masse kalendere du har fået. Herligt.....
    Jo tak. Du kan få Henriette en uges tid, til oprydning i scrapsager. Du aner ikke hvad du går ind til...haha. Du ville skulle på rekreation bagefter.. !
    Og du er jo ikke overbebyrdet med arbejde lige nu. Det lyder altså hyggeligt med sådan en Tysklandstur.

    SvarSlet
  4. Flotte ting du fik i din første gave. Det er bare så hyggeligt. God tur.

    SvarSlet
  5. Dejlige ting du har fået dig, - :) .. og Hamburg til jul,- det er fantastisk... vi tager til Berlin d. 17 til 20 ... Jul og tyskland er nu noget fantastisk noget !

    SvarSlet
  6. Dejligt med så mange spændende pakker!
    God søndag aften :)

    SvarSlet
  7. Fine pakker du har der og indholdet var jo skønt.
    Rigtig god 1. søndag i advent

    SvarSlet
  8. Det lyder hyggeligt med pakker!
    God tur til Hamborg og rigtig god 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  9. Fin PL pakke du har fået. Håber du også kan bruge indholdet af den sidste pakke.
    I må have en dejlig eftermiddag. Hils omkring dig.

    SvarSlet
  10. Ihhh... det er så hyggeligt med adventskalender... jeg glæder mig allerede til på søndag hvor den næste gave skal åbnes ;)

    SvarSlet
  11. Lækre ting du har fået.
    Jeg er jo med i samme gruppe som dig og har i dag åbnet fra Signe - skøn pakke. Så får jeg også kalendergaver fra en dejlig scrapper - så det jo skønt :)

    SvarSlet
  12. Det var dog nogle gode gaver! Du får jo skabet fyldt inden jul

    SvarSlet
  13. Ikke dårlige gaver på sådan en 1. december-dag. Jeg håber, at du har haft en hyggelig dag, og jeg er glad for, at du ikke synes, det er svært at få blogget ;)

    SvarSlet