lørdag den 30. november 2013

Jeg var også på SAM

Som Randi skriver her var vi på SAM i sidste weekend. Vi var i godt selskab med Nadja og Eva Rysse. 

Randi, Nadja og jeg købte hver et Project Life kit som vi delte mellem os, der er heldigvis så mange kort i, at de let lader sig dele i 3-4 dele.


Picturing The World udbød et kursus i Project Life med Lisette (LAM) og Signe Kusine, som Randi, Nadja og jeg deltog i. Det er sjovt at se og høre hvordan andre gør.


Jeg fik lavet denne side, som er fra min tur til Manchester sidste år. Papiret fik vi på kurset, og jeg har heldigvis mere tilbage

 Lørdag aften, mens butiksejerne spiste aftensmad og forhåbentlig fik slappet lidt af, var der bingospil. Jeg var så heldig at jeg vandt på både 1 og 2 rækker, hvor jeg fik disse lækre præmier.


Søndag kom Rysse og spurgte om ikke en af os, havde nr. 58 på indgangsnummeret. Det havde jeg, og vandt så disse lækre stickers. Alt i alt en god og rigtig hyggelig weekend. Datoer for SAM næste forår og salgsdato for billetter er allerede skrevet i kalenderen.


I morgen tager vi til vores forældre til 1. søndag i adventshygge, som vi plejer. Mandag skal der pakkes, så Randi, hendes mand og jeg kan køre til Hamborg når vi har fri fra arbejde på tirsdag. 
Rigtig god weekend

2 kommentarer:

  1. Ja, selvfølgelig var du der.......og fik så rigeligt din del af præmierne med hjem. Fine ting, du nu skal finde anvendelse for.
    Det PL er en rigtig fin ting med alle de spændende ting, man kan få til det, og din side fra Manchester er rigtig god.
    God fornøjelse 1. søndag - efter julebloggingen.

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig!!! :-). Det ser da hyggeligt ud som i sidder der og er flittige :-).

    SvarSlet