tirsdag den 24. september 2013

16. - 22. september 2013

I weekenden skulle jeg havde haft besøg fra Færøerne, dvs. ham jeg skulle have haft besøg af, gå på efterskole på Samsø, men skulle have brugt weekenden hos mig. Men han valgte være hos en kammerat i stedet for - hvilket jeg godt kan forstå.

Men det gjorde, at jeg kunne tage med min, mor, Randi og Nadja til scraphygge hos Rysse. Det havde jeg ellers måtte takke nej til. Vi havde som sædvanlig rigtig hyggelig aften.

Søndag fik jeg lavet mine sider for sidste uge - men kunne ikke gøre det færdig, før jeg havde været i Parken om aftenen. Men det blev en rigtig god aften, så det gjorde ikke noget.

Cykel, frimærke, brev og pil har jeg fået af Randi.





7 kommentarer:

  1. sikken travlt du har haft, super flot LO og tak for din kommentar hos mig. hav en fortsat dejlig aften

    SvarSlet
  2. Der er godt nok nogen her, der har haft travlt,, kan jeg se, og sikke fine sider i dit album det blev til her.

    SvarSlet
  3. Fine sider du har fået lavet!

    SvarSlet
  4. Flotte sider. Ja, det var en super hyggelig aften. Dem kommer der forhåbentlig mange af.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare nogle skønne sider, Solveig - Sad og nærstuderede det hele, og skønt med så meget journaling :D

    Tak fordi du delte i gruppen

    Knus

    SvarSlet
  6. For et kæmpe stykke arbejde du har gang i , imponerende.
    KLem Dorte

    SvarSlet