tirsdag den 18. december 2012

tirsdag den 18. december: til - og - fra kort

Det bliver ikke til så meget kreativ (tilbringer det meste af tiden under dynen med ondt i halsen) men jeg tænkte at jeg da måtte have energi til at lave nogle til-og-fra-kort ,de blev meget enkle

forleden så jeg en der havde lavet julekort og brugt en banner-die til at lave juletræer med, og sådan en købte jeg jo lige forleden hos Scrapfactory. Jeg havde egentlig tænkt bare at bruge en udstansning på hvert kort, så nogle blev med kurver og andre bare helt lige - men de så nu ret pæne ud sammen, så jeg valgte at sætte 2 på hvert manilamærke - stemple "glædelig jul" og så pynte træerne med noget guld-stickles, og det har jeg også tegnet stjernen med, jeg har ikke en punch der laver så små stjerner


5 kommentarer:

  1. De er da blevet fine. Den die må jeg da vist se med fingrene på et tidspunkt.

    God bedring.

    SvarSlet
  2. De mærker blev da rigtig fine. Og det er altså en god ide. Jeg så også det kort, men hvor ???
    Jeg får heller ikke scrappet noget som helst. Er ikke helt på dupperne, men ikke syg. Så jeg nuller rundt og laver lidt kager osv...
    God bedring derinde under dynen.

    SvarSlet
  3. Fine gavemærker du har fået lavet....

    SvarSlet
  4. Fine enkle gavemærker - god bedring til dig.

    SvarSlet
  5. Søde enkle gavemærker.
    I må have en god aften.

    SvarSlet