tirsdag den 11. december 2012

Adventsgaver

I søndags var det igen tid for at åbne adventsgaver, jeg havde Solveigs med til Prag, den var fra vores mor, og jeg havde lovet at bringe den videre, så den blev selvfølgelig åbnet tidligt søndag morgen inden vi vendte bilen mod København.

Det er 2 søde dies fra Marianne Design

Vi var først sent hjemme søndag aften, og jeg havde næsten glemt alt om adventspakker, men fik da heldigvis øje på dem inden jeg gik i seng, denne søndags pakke var fra Solveig, og indeholdt en distress ink og 3 søde rensdyr

5 kommentarer:

  1. Det var da nogle gode gaver.
    Velkommen hjem. :0)

    SvarSlet
  2. Dejlige anvendelige gaver.
    I må have en god aften.

    SvarSlet
  3. Skønne adventsgaver I fik. Tænk sig at få sin gave medbragt fra lille DK. Sikken en overraskelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev ikke så overrasket, for jeg vidste det godt. Spørger du de andre, så mener de jeg opførte mig som en 5 årig, da jeg kom i tanke om det lørdag aften. Jeg forstår ikke hvorfor...

      Slet
  4. Skønne gaver : )
    Rigtig god dag

    SvarSlet