søndag den 23. december 2012

23. december - dagen før dagen

Her 4. søndag i advent vil jeg vise nogle adventskranse vi så i Prag. Jeg er ret vild med, at lysene ikke er sat så traditionelt. Jeg har normalt ikke adventskrans, men det kan da være jeg skal have en næste år, bare for at pynte den som en af disse. 


Sidste pakke i vores adventskalender sammen med vores mor, Nadja og Rysse er blevet åbnet i dag.

Solveig har fået denne template af Nadja



Randi har fået et stort ark bogstavstickers af vores mor, og de var flot pakket ind i hjemmelavet og håndmalet indpakning


6 kommentarer:

  1. sikken nogle festlige kranse og lækre gaver. Forsat god dag

    SvarSlet
  2. Ja, det er nogle festlige kranse og skønne gaver.
    Ha en dejlig lillejule-aften på trods af sne!!!

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud, med lysene placeret anderledes.
    Dejlige adventsgavet.
    God 23. dec.

    SvarSlet
  4. Jeg er også vild med anderledes adventskranse - alt behøver ikke at være som det plejer - og idag er alt jo "tilladt".

    Skønne gaver I har fået i kalenderen idag.

    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  5. Lækre gaver.
    I ønskes en rigtig god jul.

    SvarSlet