torsdag den 20. december 2012

20. december

Som før nævnt har jeg julepyntet på kontoret. Vores kommunikationsmedarbejder var ret imponeret over stjernerne og skulle have vejledningen til at lave den, og jeg ved at han har forsøgt sig med en.

Da vores medlemsblad blev sendt ud i sidste uge, kom han og viste mig, at han havde brugt et billede af stjernen til at skrive en julehilsen i bladet. Og da han i går sendte et elektronisk julekort rundt til os, som vi kan bruge til samarbejdspartnere osv. var stjernen igen med. 

Jeg synes det er fedt, at han har valgt at bruge den.
Og så må jeg hellere fortælle, at mine kort til den afgående og tiltrædende kulturminister bliver brugt, så det kan ikke vare længe, før jeg også kan kalde mig kreativ medarbejder, så må jeg håbe at der også følger løn med.

20.12.2012 kl. 20.12 har vi taget disse billeder

Randi har taget et billede af sig selv
og julehygge i vindueskarmen


Solveig chatter med Randi og ser julekalender

3 kommentarer:

  1. Ejj hvor flot- det da en ros der kan mærkes :)
    De er altså også bare såå flotte de stjerner...

    Hyggelige billeder :)

    SvarSlet
  2. Hold da op...og dig kender jeg !!! Jeg er da beæret.....hihi.

    Tænk, hvad kan det ikke ende med ? Men begge dele er nu også flotte.

    Skønne billeder fra en hyggelig decemberaften.

    SvarSlet
  3. super flot stjerne og det er altid dejligt at høre, når kreative sysler bliver værdsat af andre.

    SvarSlet