fredag den 14. december 2012

14. december julehygge og kort til et guldbryllup

En ting er at et er mørkt om morgenen når man kører på arbejde, men når man så bliver mødt at de pyntede træer gør det ikke så meget. (billedet er taget inde fra selve p-pladsen)
Rækken af træer er allé'n der udgør indkørslen til firmaet, og mange af de lidt større træer der står inde på området har også lys på, det er så hyggeligt




 
Som tidligere nævnt her på bloggen havde mine svigerforældre guldbryllup i oktober, i den anledning havde jeg lavet et par kort, til begge kort har jeg brugt en blog fra Martha Steward hvor en del af papiret har guld eller sølvbelægning
Først kortet fra børn, svigerbørn, børnebørn og "svigerbørnebørn" - der skulle ikke holdes morgenmad og morgensang, og dermed heller ikke hænges krans op, så mit udgangspunkt for kortet var "de skal ha'en krans" det endte så med dette
Øverst for og bagside, og nederst kortet indeni, de skulle have nogle gavekort, og de blev lagt i en sort lak-gavepose, den fik samme pynt som forsiden af kortet, men jeg glemte at tage billeder!
Det andet kort var fra et vennepar der var forhindret i at deltage (deres søn skulle giftes, så det var vel en ok begrundelse for afbud) Papiret er meget skinnende men jeg synes at træstrukturen var rigtig flot - kortet er inspireret af de mange CAS-kort man ser for tiden

3 kommentarer:

  1. Skønne billeder af vinterland med julelys!
    Og sikke et par fine kort med lækre detaljer.
    God fredag aften.

    SvarSlet
  2. Det er bare så smukt på den P-plads. Utroligt hvad alle de flotte lys gør ved os.
    Flotte guldbryllupskort du har lavet. Og du har da også været vældig i gang.

    God fredag aften.

    SvarSlet
  3. Det er nogle flotte kort!Rigtig god weekend.

    SvarSlet