fredag den 24. august 2012

Loppemarked

En tidligere skolekammerat er ofte på loppemarked med de smykker hun selv laver. Jeg spurgte om hun havde lyst til at forsøge at sælge nogle af mine kort, det ville hun heldigvis godt.

Da jeg ikke havde noget på lager, måtte jeg i gang med at lave en større portion, som jeg har afleveret i dag. Det blev til 75 kort i str. A6 og 45 i str. A7. Og så lavede jeg også lige 8 kurve, der kom slik i, og de blev pakket i cellofan. Skolekammeraten mener at det nok skal lykkes hende at få solgt, om ikke det hele, så en del af det.

Jeg har ikke taget billeder af alle kortene inden de blev pakket - men nåede da lige disse to, inden de kom i poser. Jeg har lånt ideen med ginen fra AKA

Sådan ser 8 kurve ud, når de er pakket i cellofan - jeg har brugt stegeposer, de er noget nemmere end en rulle cellofan

Da jeg var færdig tog jeg et billede af det ene af mine arbejdsborde, jeg skal vist i gang med en større oprydning, det andet ser ligesådan ud. Ministemplerne i den ene af krukkerne er Nadjas jeg fik lov at låne, de er allerede fjernet.  
 Rigtig god weekend

13 kommentarer:

  1. Ejj hvor spændene at hun vil prøve at sælge kort for dig :)
    Det en super ide med de kurve også- for det jo en skøn værtinde gave, og de ikke så advanceret at lave :)
    Held og lykke med det :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, jeg skal da love for at du har været aktiv, pøj pøj med salget, tror helt bestemt der ryger en del. Flotte slikkurve, tror ikke der kommer nogle retur:)
    Rigtig god weekend:)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle søde kort og kurve. Det ryger med garanti en del.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. aj super godt, altid dejligt med salg.og fine kort går jo som regel godt rigtig fin ide med de slik kurve uhhmm jummie

    SvarSlet
  5. Wauw sikke du har været kreativ =D Det er en god ide med slikkurvene. Det bliver spændende at høre om hvordan det er gået

    SvarSlet
  6. De er søde :) Pøj Pøj med det!

    SvarSlet
  7. Hvad er der for nogle kurve??? Og sikken mange kort du fik lavet! Og mit bord ser endnu mere rodet ud... har også gang i flere forskellige ting... :-) Søde kort!

    SvarSlet
  8. Fine kort og kurve, de skal nok blive købt. :-)

    SvarSlet
  9. Du må da ha ligget vandret, for at nå alt det, dejlige sager, jeg håber du for udsolgt. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Det ser godt ud :) Jeg håber hun får solgt en masse for dig :) Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  11. Total kortamok 75 stk!!! Håber det lykkeds at sælge lidt :0)

    SvarSlet
  12. 120 kort + kurve. Hold fast hvor er du bare produktiv. Held og lykke med salget og det kan kun gå godt for det er nogle flotte kort og kurve du har lavet.

    Håber I finder en dag, hvor vi kan være kreative.

    God weekend.

    Knus Rysse

    SvarSlet
  13. Det var da godt nok noget af en portion kort.....og kurve. Sikke et arbejde.
    Superfine ting, og jeg håber du får solgt noget af det. Det er altid dejligt.
    God søndag - i et rigtigt regnfuldt scrapvejr.

    SvarSlet