mandag den 18. juni 2012

Elefantleg

Jeg er igen kommet i gang med at scrappe layouts, og her er et fra vores sommerferie sidste år hvor vi besøgte en lokal zoologisk have.
Papiret er købt i Søstrene Grene for nogen tid siden og jeg har været rigtig glad for dem, og da jeg var der i forrige uge opdagede jeg at de stadig havde det, så der røg lige en pakke med hjem. 

Der var selvfølgelig mange ting at se på i sådan en zoo, og vi tog også rigtig mange billeder, men det var mest fordi jeg har lovet Nadja et album med dyrebilleder hun kan bruge som inspiration når hun tegner/maler.
Men det var elefanterne der imponerede os mest, der var så meget plads at de ligefrem kunne komme til at løbe efter hinanden, der var også en sø hvor de legede
 Noget af pynten er resterne af noget papir fra Bo Bunny deres zoo serie.
 Logoet i nederste højre hjørne er klippet ud af en brochure vi fik i zoo, kameraet er et stempelaftryk - jeg har haft Solveigs Sille til at klippe det ud, mest for sjov, for det tager jo ikke mange øjeblikke selv at gøre det med en saks
 Vi havde taget mange billeder af de legende elefanter, mange flere end der kan klemmes ned på et par lo, så jeg har taget et af Shimelles fif til mig og har tilføjet en ekstra lomme med plads til 3 fotos på hver side

1 kommentar:

  1. Skønt dobbeltlayout incl. ekstrafotos - og sikke sjove elefantbilleder.
    Det virker altså voldsomt med sådan en flok store dyr i nærheden. Jeg plejer at være rigtig glad for den grav der er omkring deres plads....
    Men sjovt at se på.

    SvarSlet