søndag den 1. maj 2011

kalender

Jeg har i år valgt at lave vores familiekalender selv, jeg laver siderne hen ad vejen som jeg får lyst.
Her har jeg eksperimenteret med lidt forskellige ting, det hele er lavet på kraft-karton.
- træet er tegnet på frihånd efter en tegning i et blad (hvor jeg også så ideen med "kirsebærtræet" )
- de lyserøde blomster er en punch
- statkittet har Solveig lavet på Sille
- stemplerne er whiff of joy
- skyerne er lavet ved at punche en sky i et stk. papir og så farvelægge gennem det




5 kommentarer:

  1. En sød ide med at lave kalenderen selv,,,og dejlig billed du der har fået lavet, kirsebærtræerne er skønne men blomstre desværre ikke så længe.
    Anja

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide´. Hvem kan ikke bruge en hjemmelavet kalender. Det kunne være jeg skulle adoptere den ide´ til næste år.

    SvarSlet
  3. Virkelig kreativt fundet på. Og sjovt med så smuk en kalender i eget design.
    Tegne på frihånd kan du åbenbart også.....du er heldig.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet