søndag den 15. maj 2011

I påsken spurgte min svigermor om jeg ville lave et kort til en 40-års fødselsdag de skal til, og det lovede jeg, og havde glemt alt om det igen, men heldigvis var jeg i weekenden sammen med fødselarens mor der kom med en kommentar om fødselsdag i næste uge, så det kan nok være jeg fik travlt med at lave kort, for jeg er booket hele ugen :o)

Kortet er 15x15 stemplet er fra Kanban, papiret kan jeg ikke huske hvor er fra.



På indersiden, et lille citat, og et stempel fra Whiff of Joy jeg har lånt at Solveig, og min datter har farvelagt det



Et skrivefelt, ikke for stort, synes altid det er et problem hvad man skal finde på at skrive, så jo mindre plads jo bedre :o)







og bagsiden med et "stempel"











2 kommentarer:

  1. Superflot kort med mange lækre detaljer! Tak for dit trafik-råd - det vil jeg klart benytte mig af næste gang :-)

    SvarSlet
  2. Super skøn kort... lækkert papir og et skønt stempel som er såå flot farvelagt

    Ha en god dag!!!

    SvarSlet