søndag den 17. april 2011

Indkøb på SAM

I går lagde vi vejen forbi Roskildehallerne for at "kigge" lidt på hvad forretningerne havde at byde på - vi fik også hilst på nogle "gamle kendinge" fra Scrapsisters - hyggeligt

Solveigs indkøb Det blev til En MS sommerfuglepunch - En Nellie Snellen punch - 3 stk. Distress Stain - En stempelpude - Et HA stempel - 50 ark mønsterpapir - 2 skæremåtter til Sille og 4 stempler, heraf de to med færøsk tekst, som Linda havde været så sød at lave for os



Randis indkøb, jeg fik faktisk kun købt noget der stod på min indkøbsseddel, det blev til en spellbinders stjernedie, 2 stk. TH die, 2 embossing foldere, 2 stempler med færøsk tekst, en paperpiercinpen og lidt skæreblade. og så fik jeg endelig købt noget alkohol ink som jeg længe gerne har villet prøve, og efter god hjælp i butikken fandt jeg frem til 3 farver at lege med



det blev også til en stak mønsterpapirer 75,- for 50 ark, de er allesammen meget neutrale og rigtige gode at bruge til baggrund- og Solveig opdagede at de var nummerede bagpå og lægger man dem i nummerorden kan man se hvilke ark der matcher fint i farverne



Vi havde vores forældre og en god veninde med, vores mor har lavet kort i mange år, og veninden er vi ved at få smittet med scrap-bacillen, da vi kom ud af hallen sagde hun "nu har jeg en blomsterpunch, en skæremaskine, et tillykkestempel og en kantpunch - har jeg så ca. hvad I startede med for nogle år siden?" jo, sådan ca. ,bortset fra at der ikke var punch at få dengang :o)


Kan I have en god søndag

1 kommentar:

  1. Uha nogle lækre indkøb ; ) : )
    Det var hyggeligt at hilse på jer.
    God søndag.

    SvarSlet