torsdag den 21. april 2011

18 års fødselsdag

Min datter skal til 2 x 18 års fødselsdag, og Solveig "lovede" hende at jeg kunne lave kort.

Fødselarerne er, lige som min datter ikke til noget pusse-nus så det skulle være enkelt eller råt, det sidste havde jeg ikke lige ved hånden da en del af mine ting skulle pakkes ned og med på påskeferie - men det blev til disse 2 ens og enkle kort, stanset ud med spellbinders no. 1, stemplet med HAs "Friends definition" sværtet med lilla, stjernerne er stanset ud med mine nye stjerner fra spellbinders, de fik også en gang lilla sværte, "guldspray" og nogle glimmerdutter, og blev sat på med skumpuder





2 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort til de piger. Det kan da ikke være mere velvalgt. Og lilla igen......det må være let for dig at pakke til campingturen....haha.
    Godt du har en hjælpsom søster til at organisere dit arbejde.
    Fortsat god påske.

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kort.
    God påske.

    SvarSlet