tirsdag den 15. februar 2011

Masseproduktion til Cancerkort

Scrapsisters så jeg at Berit fra Cancerkort efterlyste børnekort til fødselsdage og dåb. Jeg tænkte at der er mange der vil lave pigekort og dåbskort, så jeg prøvede at tænke som en 3-5 årig dreng, for at finde ud af, hvad der kunne være sejt at få på et fødselsdagskort.

Med lidt hjælp fra Silhouette fandt jeg et par motiver jeg tænkte jeg kunne bruge - lavede 3 prototyper og sendte et billede til Berit. Hurtigt fik jeg bestilling på 10 stk. af hver. Dem er jeg nu i fuld sving med at lave, det er dejligt at kunne lave noget samlebåndsarbejde uden at skulle "opfinde" et nyt kort hver gang. 

De tre kort ser sådan ud - og jeg har allerede ideer til andre kort - dejligt at være så produktiv

Skib og truck er lidt for store, det er rettet på den store produktion

4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og sjove for drenge... synes altid det er svært at finde på noget til børnekort

    Ha en dejlig tirsdag

    SvarSlet
  2. Aih, hvor er de fine de drengekort. De er da lidt anderledes end de sædvanlige. Jeg kan godt forstå Berit var klar til at modtage.

    Og så er det jo dejligt ikke at skulle tænke for meget...ikke ? Masseproduktion har sine fordele.....hihi.

    SvarSlet
  3. Bestemt nogle fine drengekort så dem kan jeg godt forstå du fik ros for.

    SvarSlet
  4. De kort bliver da et hit!!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet