tirsdag den 14. december 2010

Så kom jeg også i gang med lidt julekort

Vi er efterhånden ved at være færdige med at hjælpe datteren og hendes kæreste i deres lejlighed, og har fået ordnet i vores egen lejlighed så vi nu har et værelse hvor bla alt mit scrap kan opbevares og med en stå-scrap-plads til når jeg ikke gider slæbe det hele ind i stuen.
I lørdags havde vi lidt tid inden vi skulle ud af døren, så jeg fik lavet 6 julekort på samlebånd, stempelaftrykkene var farvelagt på forhånd, så går det jo lidt stærkere

Scanningen har desværre snuppet toppen af kortet.
Stemplet er fra Whiff of Joy og farvelagt med distress ink, bærrene og "flammen" har fået lidt glossy accent så det giver lidt spil - tror papiret er fra Panduro, det er rester fra julekort-croppet i november hos Scrapsisters


Den lille hyrde er et stempel fra Sarah Kay -papiret er fra Tiger eller Søstrene Grene, det er lidt voldsomt i mønstret men jeg tænkte at når der både var billede og matte så gik det nok

Både luciabruden og den lille hyrde minder mig om da jeg var barn, jeg var spejder i mange år, og der var tradition for luciaoptog til juleafslutningen med forældre, jeg deltog selv kun et enkelt år (synger ikke særligt godt) men et år manglede de en høj pige til at stå bagerst, og en der turde synge for, så det blev mig!
Og den lille hyrde minder mig om de utallige krybbespil jeg har været med i da jeg i årene omkring konfirmationstiden kom meget i ungdomsklubben i kirken.

1 kommentar:

  1. Søde julekort begge to, og fine stempler.
    Jeg har også gået Lucia mange gange, både som spejder og i skolen. Jeg var høj, slank (det var dengang...) lyshåret og sang pivfalsk - men det var ingen hindring, for det gjorde de andre også ! Og vores forældre syntes det lød som englesang.....haha.
    Men dejlige minder.

    Det lyder dejligt med et scrapperum. Når I ellers er fædige med at hjælpe både barn og søster....I må da være i træning med malerkosten efterhånden....hihi.

    SvarSlet