onsdag den 22. december 2010

gavekort,toffifee-æske

Min ældste datter spurgte om jeg ville lave et gavekort for hende til kæresten der skal have en jakke i julegave, men hun vil gerne vente med at købe den til udsalget i januar (man er vel flyttet hjemmefra og skal til at kigge lidt mere på pengene)

Jeg synes at et fladt kort i en kuvert var lidt kedeligt, så det blev til et pop-up kort på en Toffifeeæske, jeg havde ikke prøvet at lave nogle af delene før, så jeg måtte lige øve mig lidt først.

Og her er så det endelige resultat

Papiret, er fra Panduro købt på udsalg lige efter sidste jul - stemplet er forresten også fra Panduro

jeg har tidligere fået et engelsk scrap/kort magasin hvor der var en masse vinter-diecut med så jeg tænkte de var passende til en vinterjakke (billedet af jakken er en clipart)

det var rimelig nemt at lave, så jeg skal have lavet en mere til min yngste datter der skal have et par arbejdsbukser, men sådan nogle er hun nødt til selv at gå ud og købe

1 kommentar:

  1. Ih hvor er det en fin æske, med søde vintermotiver. Måske man skulle prøve med sådan en æske ....en dag....når tiden er til det !
    Godt at de unge mennesker tænker økonomisk....LOL. Sundt.
    God 22. dec.

    SvarSlet