onsdag den 10. november 2010

Kort til chefen

I går fandt vi ud af at en kollega skal giftes på lørdag (billeder af kortet følger senere) og chefen bliver minsandten 50, det har han gået meget stille med - men han skal da både have gave og kort, forslag til gave var en bog "noget om sejlsport", da det er hans nye interesse - og ja så gav kortet jo lissom sig selv


hmm scanningen har vist spist venstre side af kortet der burde være en stribe sort- selve kortbasen er sort med "kraft-farvet" indvendigt - den bageste matte med takkerne er egentlig pappet fra nogle clearstamps jeg på et tidspunkt har købt - "kraft-matten" er det inderste pap fra en rulle gavepapir hvor jeg har brugt mit "friends" stempel. Bogstaverne er stanset ud med Tim Holz die - så på SAM at der nu er flere slags, de skal vist lige skrives på ønskesedlen til jul.

1 kommentar:

  1. Det var da et herligt billede du har fundet til en sejlsportsmand ! Og fint herrekort. Sjovt med alt det genbrug.
    Jeg har også set de nye bogstaver fra TH, men på blleder ligner de da hinanden meget. Så de skal nok lige ses efter IRL.

    Solveig. Nej, jeg har opgivet at få en sponsor. Haha. Jeg må åbenbart klare mig selv....men jeg synes da, det var et godt forsøg. Jeg er iøvrigt meget glad for de snemænd. Så tak - trods alt !
    (og kan godt lide, at du har humor)

    SvarSlet