tirsdag den 12. oktober 2010

æske og kort

Min datter skal til en 20 års fødselsdag hos en veninde der skal have et hjemmelavet armbånd, og hun spurgte om jeg ikke ville lave en æske og et kort - og det måtte gerne være pink!

Jeg kiggede papirerne igennem og det eneste jeg kunne finde var noget med nogle meget voldsomme mønstrede felter på som jeg bare var sprunget over, indtil jeg fandt på at skærer de enkelte felter ud - det hjalp, så både det prikkede og det stribede er fra samme ark papir og jeg har stadig et par felter og en bort tilbage.

Først æsken meget enkel og uden for meget pynt


blomsterne er nogle jeg købte sidste år og har haft svært ved at få brugt - men her passer de fint

jeg er blevet rigtig glad for de små kort lavet af spellbinders label no. 1 - har set dem hos Karina der er rigtig god til at lave dem (og mange andre ting også for den sags skyld)

Og jeg fik brugt lidt flere blomster - både dem på æsken og dem på kortet har fået cacao-glimmermist men det ses vist ikke rigtig på billederne.


og her det samlede sæt

3 kommentarer:

  1. Det ser bare godt ud - hvem ville ikke elske sådan en fin gave?

    SvarSlet
  2. Det er bare en flot indpakning og tilsvarende kort. Og flot i pink.
    Og så den store blomst. Jeg har også sådan en kæmpe liggende og samle støv, og ved ikke lige hvornår den passer til noget. Men den var bare så flot, og den hoppede ned i min kurv.
    Men den passer jo bare så flot til sådan en gaveæske.

    SvarSlet
  3. Så smuk en æske og kort du har lavet... det bliver hun helt sikkert glad for

    SvarSlet